Peyğəmbər (s.a.v) Quran oxumağı müalicə məqsədilə tövsiyə etmişdir. O, xəstəliklərdə Quranın təkrar edilməsi və onunla dua edilməsini məsləhət görmüşdür. Qur’anın həm fiziki, həm də ruhsal xəstəlikləri müalicə etdiyi qəbul edilir. Əli (r.a) Peyğəmbərimizin (s.a.v) Qur’anın bütün dərmanlardan ən yaxşısı olduğunu söylədiyini nəql edir (İbn Macə, Tib 28, 41).
Quranın müalicəvi təsiri, həm fiziki, həm də ruhsal sağlamlıq üzərində təsirini göstərir. Peyğəmbər (s.a.v) Qur’anı, həmçinin dua və balı müalicə vasitəsi kimi tövsiyə edib. Quranın oxunması, insanın xəstəliklərdən şəfa tapmasına kömək edə bilər. Abdullah b. Mas’ud (r.a.) Peyğəmbərin (s.a.v) müalicə üçün bal və Quranı tövsiyə etdiyini bildirmişdir (İbn Məcəh, Tib 7).
Həmçinin Peyğəmbərin (s.a.v) “Quran oxumaq və dua etmək şəfa gətirir” deməsi, Quranın müalicəvi gücünü təsdiqləyir (Səhih Müslim, Salat, 159). Qur’anın müalicəvi təsiri, onun ayələrinin ruhsal və fiziki rahatlıq təmin etməsi ilə bağlıdır. Peyğəmbərin (s.a.v) və digər İslam alimlərinin göstərdiyi kimi, Quranın oxunması, xüsusilə dua və zikir ilə birlikdə, müalicə məqsədli istifadəsi tövsiyə olunur. İbn Qayyim (r.a.) Mədaricu-Salihin əsərində Quranın şəfa və müalicə üçün necə istifadə olunduğunu geniş şəkildə izah edir, Quranın insanın ruhsal və fiziki sağlamlığını yaxşılaşdırdığını vurğulayır. İmam Maliki (r.a.) Muvatta kitabında, İmam Şafi’i (r.a.) Əl-Umm kitabında, İbn Həcər Fətһ əl-Bari əsərində Quranın ayələrini müalicə məqsədilə oxumağın, müsbət təsir edəcəyi və şəfa gətirəcəyini bildirmişlər və şəxsi təcrübələrinə əsaslanaraq təsdiqləmişlər.
Quranın şəfa və müalicəvi gücü, onun ayələrinin, xüsusilə də müntəzəm oxunan hissələrinin, insanın həm fiziki, həm də ruhi sağlamlığına müsbət təsir göstərə biləcəyini göstərir. Bu təsir, Qur’anın ilahi söz olmasından və onun yaradılış məqsədinə uyğunluğundan qaynaqlanır.
Ən böyük şəfa Allahın qəzəbindən və cəhənnəm əzabından özümüzü və ailəmizi qoruya bilməkdir. Bu qurtuluşa da Quran vasitəsilə çata bilərik. Qiyamət günü Quran kimi, Quranı bilənlər də şafaat edəcək. Peyğəmbərimiz (s.a.v.) bu barədə belə buyurur: “Kim Qur’anı oxuyub onu(n hüdudlarını) yaxşıca qoruyarsa, onun icazə verdiyini halal və qadağalarını haram olaraq qəbul edərsə, Allah onu Cənnətə daxil edər və ona, Cəhənnəmə düşmüş on nəfərlik ailəsindən olanlara şafaat etməyə icazə verər.” (Tirmizi, Fəzail al-Qur’an, 13/2905.
Peyğəmbər (s.a.v) şərab və bənzəri qadağan edilmiş vasitələrin müalicə kimi istifadəsini qadağan etmişdir. Allah hər xəstəlik üçün bir dərman yaratmışdır, amma müalicə üçün qanuni (tibbi) vasitələrdən də istifadə edilməlidir.